15 Nisan 2008 Salı

Çok Mutluyum :)













Sevgili arkadaşlarım, bugün benim için çok önemli ve güzel bir gündü. İlk kez kendim için, geç kalmış, içimde kalmış birşey yaptım. Bir takım nedenler, hayatın getirdiği şanssızlıklardan (ya da kötü şans) dolayı malesef okuma yazma bilmeme rağmen diplomam yoktu :(



Uzun süreden beridir, dışardan MEB'in Okuma yazma kursuna devam ediyordum, tek istediğim bana ait bir diplomaydı :( Ve işte istediğim oldu, bugün başarılı geçen bir sınavım vardı ve de çok güzel geçti :)) Haftaya diplomamı alacağım, inanın o kadar mutluyum ki, çok hemde çok mutluyum. Benim için bu çok önemli olan haberi sizlerle paylaşmak istedim, iyki varsınız.

10 Comments:

Adsız said...

Canııımmm, bu habere inan ki çok ama çok sevindim. Bunu ne kadar çok istediğini ve bu sınavdan korktuğunu biliyordum. Ama ben diplomayı almaya hak kazanacağından daima emindim canım :) Ne diyeyim devamının gelmesi dileğiyle minik kuşum. Seni seviyorum ve iyiki sende varsın :))

Kızıl said...

Haa bu arada birgün ıslatırız bunu değil mi, canım kaç zamandır kısır istiyor yaa :( Sende bana kıyamayacağın için :)

--мσηα ℓιѕα-- said...

canım çok teşekkür ederim.nedemek istediğin kısır olsun herzaman.sağol bitanem herzaman yanımda olmanı bilmek çok güzel iyiki varsın seni çok seviyorum.

Adsız said...

Tebrik ederim.Bu kadar inanmış ve sevinmiş olman bir ayrı güzel.Bravo ayakta alkışlıyorum(göremiyorsun ama valla kalktım alkışladım oturdum şimdi parantezi kapatıyorum)

Bravo!

Adsız said...

Sağol zehirli örümcek :)))

Bendeniz.. said...

Tebrik ederim canım çok sevindim,
çok önemli gibi gözükmese de bazılarına,geç kalmışlıkların nasıl ucu sivridir ve her daim batar kalbe çok iyi bilirim..
Kutlanmayı cidden hakettin..sevgiler çok..

Adsız said...

teşekkür ederim bendeniz,çok sağol.

Unknown said...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown said...

tebrik ederim.
devamı gelecek mi?

Kızın için Galatasaray Lisesi çıkmazsa, üzülme olur mu?

sevgiler...

Kızıl said...

Merhaba sevgili evvelzamanicinde, buraya bir uğradım ve yorumunu gördüm. Bu benim arkadaşımın blogu da sanırım unutldu arkadaş tarafından :)) Bendeniz le beraber bari biz el atalım dedik canım. Kızım G. Saray'a giremezse tabi ki üzülmem. Benim için önemli olan onun can sağlığı. Sağol düşündüğün için. Sevgiler bana da beklerimm :))